en lyckad fail

Ohoj kamrater, idag på morgonen så skulle Jonte och jag gymma, han skulle komma förbi mig vid 9 och det gjorde han trots att passa tid inte är hans starka sida direkt. När vi anlede till gymmet mötes vi av den häppna nyheten att dom öppnar kl 10 idag. Vilken fail tänkte jag, men man ska inte gråta över spilld mjölk som jag brukar säga? Så vi gick till ica och köpte lite färdkost och så gick vi ner till tåget och åkte till täby. På tåget möttes vi av en mycket trevlig överraskning i form av Ellen och Anna. Vi satt och snackade med dom och sedan bytta vi tåg vid viggbyholm och åkte tillbaka och gymmade.

Skolan var ganska nice först matte som man satt själv och pluggade inför provet på fredag, inte kuul. sen hade jag gitarrlektion, vilket var nice, vi fick lära oss att sola lite.
Sen på kvällen vare det löpträning som gick bra, bara att det var kallt om halsen, borde haft en halsduk. Jag gjorde världens snyggaste vurpa när jag sprang också!  det var inte skönt men snygg var den : D

Kommentarer
Postat av: ööööh

borde inte du lärt dig spinga :D du ramlar ju typ varje dag XD

2009-02-06 @ 17:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0