Kanal Skandal!!

ohoj kamrater idag har något ganska fruktansvärt hänt, dom har stängt av våran kabel tv från norrgårdsvägen. Nu har vi bara 1,2 och 4:an! Det suger verkligen jag som brukar kolla ganska ofta på tv, även om jag inte kollar helatiden så står den på så jag inte missar något :P och nu kan jag inte kolla på scrubs innan jag går och lägger mig, så nu måste jag komma på något nytt att göra, tänkte kompensera det idag med att läsa igenom senaste bamsetidningen och KP tidningen, ser lite framemot bamse tidningen faktiskt ; P
Idag har jag skrivit klart min andra låt, känner mig lite nöjd och dom blir lite bättre och på engelska också :P

Imorgon har klassen möte med Tore på bergagården, vi ska vara där i 3 timmar typ och planera till då vi ska arrangera rockgården, det kommer bli kul och jag ser framemot det : )



lämnar er med bilden jag får ta och vänja mig med nu då, fast vi kommer förstås skaffa boxer snart men det går väll inte på 2,34 min direkt skulle jag satsa min gris på iaf.
hare gött allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0