lång tur

hejsanhoppsan igår kväll var jag hos julia, där träffade jag shane, lina och erik. det var riktigt trevligt. vi spelade spel, ett av dom var lite tråkigt men det andra var desto roligare, då fick man ha på sig ett par häftiga glasögon. de spelat kanske blev roligare också eftersom jag och lina vann, det är ju alltid kul att vinna : P
Idag var det uppgång ganska tidigt för jag hade bestämt med några från O-klubben att vi skulle ut på ett långpass idag. så vi sprang typ till golfbanan och sen in en skit lång bit i skogen så vi kom ut nästan vid brott by och sen sprang vi tillbaka på ett annats ställe och kom ut vid dommarudden och sedan var det bara å kötta tillbaka, vi var ute i nästan två timmar så man är lite mör i benen. Ikväll ska jag gymma med shane också men då får man väll ta det lite lugnare med benen.

Har precis kollat klart på Patrik 1,5. Den var riktigt bra tycker jag och kan rekommendera den : )
den handlar om att ett homosexuellt par av den manligare varianten ska adoptera ett barn och så står det knasigt i pappren så dom får en 15 åring som är lite kriminell istället för ett litet barn. Ni hör ju själva att dte är en bra story :P

Igår fick jag en jättefin överraskning av Elvira, hon hade gjort en liten papperslåda och fyllt den med geléhjärtan och skrivit Elias på den. Jag blev väldigt förvånad och glad, att hon satsar så är imponerande men hon gillar att hålla på att pyssla och sånt där.


Kommentarer
Postat av: ööööh

hmm fick lite vibbar när filmen hette patrik att homona var killar, men det kanske bara är jag vem vet ^^

2009-02-16 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0