Men skämtar du!?

IDag fick vi våran engelskaboken som vi ska läsa, det är kalle och chokladfabriken så det kommer bli skojigt. Idag när vi skulle ha lunch så stog alla i matkön typ och väntade på maten allt var framtaget förutom potatisen, Sen kommer en matkille in och säger att dom har glömt potatisen på restaurangen. Fattar inte hur fan man kan glömma det viktigast! okej om dom hade glömt salladen, men potatisen! det är ju skandal, vi fick äta köttbullar och sås istället, inge vidare smakade det. Sen på svenska så kom potatisen, men då var det lite försent. Fattar fortfarande inte hur man kan glömma dom.

Ikväll ska jag gymma med shane som vanligt, den ända skillnaden är att vi ska köra kl 7 idag istället för åtta som vi brukar, så man kommer hem lite tidigare vilket jag kan behöva som måste gå upp kl 6 imorgon, jag ska nämligen till spec tandläkaren i danderyd. min buss går liksom kl 7, det är ju också en skandal det är ju jätte tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0