Min morgon

Idag skulle jag gå upp kl 6 riktigt tidigt alltså, och det gjorde jag men jag hann somna om utan att reagera så det slutade med att pappa väckte mig 20 i 6. Jag fick panik och slängde på mig kläder och hävde i mig frukosten och rusade till bussen. När jag kom till tandläkaren fick jag sitta och vänta i en halvtimme så hade inte behövt stressa så på morgonen men det kunde ju inte jag veta :P
 När jag fick komma in så bokstavligen sågade de bort en tandställning jag haft bakom tänderna i gommen, sedan så byte dom lite saker och då var samma lärling med som varit med förut så det gick riktigt segt och hon fick knappt på en sak. Men hon ska väll ha sin chans här i livet hon med så det är bara att gilla läget.
Sedan så gick jag till bussen och tog 629 hem som tog en timme och jag kom perfekt lagom till skolan, det var riktigt skönt å sitta och lyssna på musik medans man halvsov.

Vi har börjat fått mycket plugg i skolan nu, det suger verkligen, vet inte vad jag ska börja med först, Sen så har man massor med bestämda träningstider också som jag prioriterar i förstahand, men det löser sig, bara lite orolig för jag har matteprov i morgon och på tisdag och matte är inte direkt något kul ämne om jag säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0