Rock Gård mm.

hejsan igår var jag på rock gård, det var nice, jag kom in gratis också för att tore avgudar alla itg-mum elever, Det var lite dåligt att bara tre band spelade men dom var bra, och ett band körde en ukuleleballad, riktigt grymmt vare!

(Bilden lånad av Jocke)

Efter rockgård traskade vi till donken där käkade några jag smällde en milkshake av den chokladaktiga typen.
Sedan skildes vi åt och jag begav mig med jonte och harry hem till jonathan.

Idag har jag sovit och suttit lite i photoshop och fixat om endel från jontes grund till affischen som skall vara till våran rockgård vi ska arrangera. Imorgon ska jag gå upp kl 9 har jag bestämt, ska småkolla på vasaloppet och göra historia det suger men måste göras



Sådär kommer den ungefär se ut tror jag :) har ni någon kritik eller liknade skulle det vara nice att få den så den kan bli ännu bättre. tyvärr är inte några band klara men shane och jocke jobbar "aktivt" med det

tolahej från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0