Suprize

Idag har jag tagit det ganska lugnt, på morgonen så har jag typ lyssnat på musik.
jag och pappa skulle övningsköra och handla på willys, men då fick jag reda på att jag skulle till gymmet då. lite synd, var taggad på att köra. Väll där träffade jag Jesper och Jonte som köpte gymkort, så jag tog det lugnt och visade dem hur maskinerna funkade och hur man skulle göra för att få maximal effekt och inte skada sig typ, får köra hårdare imorgon så jag tar igen det : P
Efter så gick vi till centrum och köpte lite dricka, och så gick vi och kollade när Jespers buss skulle gå, det var 45 min kvar. så vi hittade en bänk i centrum och satt och snackade och åt choklad tills bussen skulle gå.
nyss när jag satt på mitt rum och kollade tv så kom Elvira in med en skål med chokladpudding banan och grädde i. Gissa om jag blev glad :D  det var pappa som hade varit på bakhumör, sånt uppskattar vi : )

Kommentarer
Postat av: Världens Jobbigaste Syster

Jag vet inte precis om man kan säga att pappa bakat chokladpudding när han köpt de i puvlerform på ica, men visst för det här gången då.

btw så var det jag som sa att vi skulle ha banan till och de var jag som skärde den, så låt inte pappa få alla ära :D

2009-02-03 @ 17:15:17
URL: http://inmydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0