Tappat min älsklingvante!

Halloj, imorgon är det fredag och det innebär helg och det innebär massor med skojigheter :D En vecka kvar och sen är det sportlov och då blir det skidåkning, ska bli kanonskoj. Idag har det varit skojigt i skolan, vi fick reda på massor om våran prao, och studiebesök och såndant, det kommer bli skitskoj vill jag lova, vi kommer träffa endel ljudtekniker killar vilket är bra för min del, då kan jag snacka in mig så har jag bra chans till APU sedan. Den 27 mars kommer det att vara rock gård och då är det vi som kommer att arrangera den, så boka in det datumet redan nu :P
Idag har det varit dubbelträning, hann inte äta något imellan men det är smällar man får ta, är ganska trött i kroppen så kommer sova som en daggmask som inte sovit på 3 dar, alltså bra!

Idag hände något förfärligt, jag tappade bort min ena vante, och inte vilken tante som helst min favorit, som man kan ha på både höger och vänster hur smidigt som helst. brottsplatsen är vid hackstastugan runt 8 tiden så håll ögon och öron öppna.
Det känns inte bra att miste den så här tätt in på allahjärtansdag heller, vi hade liksom något speciellt. Får be farmor sticka ett par ny, snäll som hon är så gör hon förhoppningsvis det : )

Nu ska jag läsa lite och sedan sova, hare bra allesammans och glöm inte bort musik café imorgon kl 19:00 då jag kommer göra min entré som basist och sjunga lite, två låtar kommer det att bli.

Kommentarer
Postat av: EllaBella

UTMANAD !

2009-02-13 @ 23:38:36
URL: http://inmydreams.blogg.se/?tmp=13233757
Postat av: ööööh

fredag den 13:e vettu hände sånna hemska saker som förlorade vantar då ajaja :P

2009-02-14 @ 16:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0