teater pero

hejsan, igår var det möte med tore, det var skojigt i och intressant tycker jag, vi gick igenom vad som skall göras och sånt, vi tilldelades även några arbetsuppgifter som det är lite bråttom med, shane och jocke är ansvariga för bandbokningen och jag och jonte för marknadsföring och affisch tillverkning.

Idag skulle vi till teater peros, där skulle vi vara med på upprigkning och soundcheck, vi fick även snacka endel med fillip som var ljudtekniker. Shane och jag gick på elarnas webbdesign så vi kunde åka in tidigare och hänga lite där. Vi gick runt lite och shane köpte en penna. På jam så såg vi Anders lundin som leder allsång på skansen för dom som inte vet. det var ballt och vara så nära han om jag inte ens rörde han vå dte var ganska trångt.

Sen så träffad evi dom andra i klassen och susanna utanför teatern. Väll där inne satt vi mest och lyssnade och sånt vi fick inte göra något vilket var tråkigt men det var kul iaf och badet som soundcheckade var riktigt grymma! sen drog jag hem med några för att jag orkade inte käka där inne i stan.

fick ett brev från seglarskolan idag att dom ska ha träff den 7 mars och gå igenom förra årets säsong och nästkommande det är iaf säkert att man får jobb då om man blir kallad så det är positivt.
Imorgon kanske jag ska köra motorväg för första gången eller rättare sagt jag ska, får för pappa iaf, hans förslag. Vi ska åka och fixa en sak i bergshammra så då e tanken att jag ska ta oss ditt, kommer bli kul och spännande tror jag :)
har ingen aning vad som händer ikväll, tror jag blir hemma men man vet aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0