Cöffe

Dagens sovmorgon var hur skön som helst, efter att kollat på raw igår innan jag somnade så blev jag sugen på att se johan glans world tour of skåne och jag kom på att jag hade den på andra datan. Så jag kollade på den medans jag åt frukost, en riktigt höjdare kan jag lova. Matteprovet gick sådär idag å vill helst inte prata om det : P
Efterskolan stannade vi kvar och repade lite inför fredagens musik café som jag tycker ni ska komma och kolla på.

Dagens springträning gick bra även fast jag åt 30 min innan vilket var jäkligt osmart. Sen så sprang jag med spikskorna idag eftersom det är så halt, kan säga att det sög, sprang ändå på asfalt helatiden och en timme med försmå spikskor på det är ingen hit direkt , har riktigt ont i fötterna nu.

Hejvejs i lingonskogen!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, den dvd:n är så bra :D

2009-02-12 @ 22:22:56
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0