Film fredag

Halihallå Igår var jag in till stan och kollade på bio med shane, amanda och julia, det var trevligt. Vi såg I taket lyser stjärnorna, den var riktigt bra tycker, bara det att dom kunde gjort den lite sorgligare i slutet  tycker jag. Efter det så åkte vi hem. amanda och julia skulle upp tidigt på morgonen därpå så det blide inget på kvällen.
När jag kom hem så låg det en lapp på min säg, det var elvira och en kompis på orienteringen som hade skrivit ett övertalningsbrev om att jag skulle åka med och springa orientering tidigt på morgonen. snäll som jag är så gjorde jag det, men jag försov mig så hann knappt äta frukost. Det sög ganska hårt att springa, det var blötsnö och jag halkade rätt mycket och var helt dingsur när jag kom tebaka så det var urskönt att ta en dusch efter.
Jag tror att jag bet sönder en del av min tandstängning precis när jag åt lite torkad frukt, inte kuul, så jag får ta och slå en pling till tandläkaren på måndag

Nu ska jag byta vatten till lars-olof ,så tjohej sålänge!

Kommentarer
Postat av: ööööh

gay gay gaygaygaygygyaygaygayygyaygaygayagyayagyaygayga

2009-02-08 @ 00:48:36
Postat av: Adam

haha ille? tandstängning, vad är det för nått?

i taket lyser stjärnorna där e ju hon från prolympia med^^ hon har typ huvudrollen.

2009-02-08 @ 21:21:51
Postat av: Ille

lite felstavning får man faktiskt ha, AA det har hon, han var riktigt bra tillochmed

2009-02-09 @ 17:38:34
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0