ett litet inlägg

I går bjöd jocke hem killarna i klassen till sig, det var trevligt, vi spelade gh och lite gitarr typ. Sedan vid 1 så blev vi ut kickade, då gick jag jonte och harry förbi ella. Hon var hos en kompis, där dom hade "tjejmiddag" typ. Alla hade slokat nästan förutom ella och lisa, vi ville ha lite färdkost eftersom vi skulle gå ända hem till jonte från österkär, så vi frågade om godis och läsk. Snälla som dom var så fick vi en godispåse och en hel läsk. Det uppskattar vi och tackar så hjärtligt för : )
 När vi kom hem till jonte så låg vi och snackade i 4 timmar innan vi somnade, dte var ett intressant snack som hör allt med livet till.
Dagen därpå så serverades det ägg och bacon till frukost av mästerkocken jonathan, eftersom alla deras annan mat var slut så blide de det. Sen på eftermiddagen så gymmade jag och tog en långbastu med simon, dte var skööönt.

Idag så kom jag en kvart försent till skolan, inte så bra, men jag missade bara lite musikteori och det är jag ändå så bra i : P
Det var en kille som hälsade på idag han hette daniel och bodde i Upplands-Väsby, han skulle börja itg men visste inte om han skulle börja i sundbyberg eller här i åkersberga.
Idag var både shane och jonte sjuk och simon skulle inte gymma, så jag fick gymma själv duktig och ambitiös som jag är, det var helt okej, kände några folk där lite.
Måste bara berätta att mamma har köpt en ny saft smak, jordgubbe,hallon och kiwi. Den är spännande att smaka på vet inte om den är god eller inte men tror att den är det. tycker ni ska prova den annars får ni komma hit och prova den : P

Så här schtekig kan man vara fast det är vinter



Här alla som var med under lördagen, förutom niclas som drog lite tidigare tyvärr.
(fjortisvarning)



Nu ska jag plugga satans matte b, har prov imorgon men det posetiva är att jag har sovmorgon till halv 1. Ska nog gå upp tidigt så man verkligen känner av att man har sovmorgon.

Kommentarer
Postat av: ööööh

hmm. visste itne att man var fjortis för att man går hem tidigare men aja man lär sig nått nytt varje dag :S

2009-02-09 @ 23:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0