kommer inte på en rubrik

nu har jag precis bytt vatten för lars-olof, hade fullt upp så glömde igår, inte bra. Hursomhelst har denna helg varit riktigt rolig. Det började med att jag var på rockgård i fredags, det var väll helt okej band, några dåliga och några bra och ett som var riktigt bra som hette Tantrum to blind.
Efter det så åkte Shane och jag hem till Amanda, där konverserade vi endel och sedan bjöds de  på en utomordentligt god fruktsallad  : )  Kan också berätta för Amanda att semeldagen inte har varit som du trodde, den är den 24 feb tror jag, längtar tills dess.
Sen så sov jag och Shane där och det var uppgång vid 9 för Amanda skulle repa, vilket jag tycker var bra för då kom man upp tidigt så man inte sover bort dagen. VId 12 tiden typ kom Simon hem till mig och vi begav oss ut och sprang 7,5 km i spåret, sen så bastade vi i hacksta efter, det var riktigt skönt, och vi hade hela bastun för oss själva eftersom den hade stängt egentligen men jag har lite kontakter så det spelade ingen roll : P
Sen så gick Simon och jag hem till mig och lyssna på musik och sjöng lite singstar. På kvällen så träffade vi Felix och tillsammans så åkte vi till Natalie där träffade vi träffade Amanda. Först så försökte vi tända en brasa, sen när vi lyckades så åt vi lite popcorn, det var smaskigt. Efter det så gick vi ut och badade i deras nya jaquzzi, det var helt otroligt skönt, vi satt där i två timmar och bokstavligen njöt.
sen gick vi upp och duschade och åt lite kvällsmål för att sedan åka hem med sista tåget. En riktigt trevlig kväll.



Och för att jävlas lite med Felix så bjuder jag på denna bild : P
Sexyfece!


Kommentarer
Postat av: ööööh

snygg bild :) tur att du inte tog med alla.. blinkblink

2009-02-01 @ 23:14:20
Postat av: Ille

nä du vet jag är lite snäll, sparar den till ett bättre läge ;P

2009-02-01 @ 23:15:37
URL: http://illes.blogg.se/
Postat av: ööööh

haha :p

den ska faan inte läggas ut här :D

2009-02-01 @ 23:22:58
Postat av: Anonym

joodå, ska göra den extra stor också ;D

2009-02-01 @ 23:26:16
Postat av: Sajmon

ser ut som om du har en halv vänster arm elias :S

2009-06-13 @ 19:23:11
Postat av: Anonym

ser ut som om du har en halv vänster arm elias :S

2009-06-13 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0