ännu en repris

hejsansvejsan. Idag var engelska läraren sjuk och calle i london, så vi hade håltimme ända fram till lunch precis som i måndags, och vi gjorde samma sak som då också, lanade cs hela klassen :P Det är riktigt kul som alltid och man blir en väldigt sammansvetsad klass, vilket alltid är bra :D
Sen efter skolan så gymade jag och shane, det gick bar och var riktigt trevligt, vi snackade om sommaren och alla problem som uppstår när folk inte kan vissa datum osv. vi har bestämt att vi ska ha något mötet och ha en kalender och få allt bestämt :)
Nu kollar jag på winnerbäcks film på 1:an det är riktigt bra tycker jag, samtidigt så pluggar jag lite historia har prov imorgon, kommer gå bra tror jag:)

Hej då allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0