Det blåste idag

Hejsan hoppsan lillebror, så brukar karlsson på taket säga.  Idag hade vi ingen musik för mackan var sjuk : (   så vi hade håltimme hela förmiddagen till lunch, då lanade vi alla cs :P det var skojsigt men riktigt nördigt. Sen efter skolan drog jag och shane till täby och handlade inomhus dojor, på väg till tåget så kom världens vindby och blåsta av shane keps typ 7 meter back och så landade den i en vattenpöl :D det ver riktigt roligt kan jag tala om :P
Sen på kvällen vid 8 tiden drog vi till gymmet och körde första passet, det var fint där, men lite pinsamt att man är noob och inte vet hurdant alt fungerar. Men vi hade simon som var snäll och visade maskinerna och så.
Man känner lite i armarna och så nu men det är bara bra, imorgon ska vi köra ett morgonpass innan skolan, som börjar 12,30 :D

Kommentarer
Postat av: ööööh

hahaha gick gymmandet bra då

2009-01-12 @ 23:53:58
Postat av: amanda

Svar: fan va najs, jag är lungt på om jag får :D

Haha okej va bra, har han fått nån mat ännu då?

2009-01-13 @ 10:27:00
URL: http://missbirath.blog.se
Postat av: Ille

jajamen det kan du ge dig på att det gjorde:P

2009-01-13 @ 15:11:23
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0