Förra Året

hejhopp, nu har jag inget att skriva om så jag provar något jag aldrig gjort förut men sett på en del andra bloggar.
just den här är tagen från min kusins blogg, Hanna.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Man gör alltid nya saker.. I år har jag tex. flugit första gången, kört bil, sommarjobbat och cyklat in till stan på en tandemcykel.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Kommer inte ihåg något nyårslöfte, brukar bli så att jag glömmer dom under sommaren

3.Dog någon som stod dig nära?

 Min kära gammelfarmor...

4. Vilka länder besökte du?
Finland, Malta och Italien.

5. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
En till super sommar skulle inte skada : D

6. Datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Är så dålig på numer och datum kommer bara ihåg händelserna... tycker det är viktigare

7. Vad var din största framgång 2008?
Mitt sociala umgänge har blivit mycket bättre!

8. Största misstaget?
alla gör vi misstag, och dom flesta ångrar man alltid till en början, men sen så kommer man över det.
men jag råkade göra på ett litet grund med felixs pappas båt, ångrar det.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har aldrig skadad mig mer än virkat foten, sen sjuk är man någon gå då och då.

10. Bästa köpet?
Måste vara min cykel som tar mig överallt.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och underhållade saker, typ bio

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Av danne får man alltid ett gott skratt : D

13. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Kommer inte ihåg enstaka låtar blandar ihop dom med gamla så vet inte vilka som är nya ^^
 just nu är det the killers nya album jag kommer ihåg.

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Definitivt gladare, inte för att jag varit ledsen andra år : P

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat ännu mer med nytt folk.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit mindre vid datorn och varit ute och träffat vänner istället.

17. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen/ lite av släkten.

18. Blev du kär i år?
japps

19. Favoritprogram på tv?

Vet inte, mycket bra på tv men också mycket dåliogt, men discovery har intressanta program.

20. Största musikaliska upptäckten?
danne the man, nää skoja lite där men måste vara mackan min mentor.

21. Något du önskade dig och fick?
Vet inte riktigt på den, men en trevlig sommar och en bra korvklass

22. Något du önskade dig men inte fick?
Några tjejer i klassen hade inte suttigt fel ^^

23. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre
Nja tycker 2008 var ett bra, men det kan alltid bli bättre.

24. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Ungefär samma, börja tänka mer på vad man har på sig.

25. Vad fick dig att må bra? 
en varm solig sommar bra med bra dags planer.

26. De bästa nya människorna du träffade?
Träffat många nya, tex Amanda och jocke, sen endel från ITG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0