Gott Nytt 09

Gott Nytt År allesammans, hoppas ni haft en superduper början på det nya året, det har iaf jag tycker jag.
Min afton såg ut så här ungefär, första så kom simon till mig sen gick vi till julia där träffade vi felix shane och två nya trevliga människor som jag inte träffat innan, fredrik och lisa. Efter att varit hos julia och firat tolvslaget och snackat en del så gick vi med felix hem till sig för att möte några andra. Men han bor i österskär och julia i margaretelund, och vi orkade inte gå runt sätterfjärden, så vi chansade och gick på isen över, det var riktigt läskigt och kändes riktiogt onödigt ifall vi skulle gå igenom men dte gjorde vi inte.
väll där träffade vi adrian och hans kompisar, vi typ hängde lite där snackade och lite sånt, vi underhölls av raggar johnny som visste hur man blandade drinkar och hade fått i sig för mycket själv. Efter kanske två timmar där  gick vi hem till julia igen och kollade dunderklumpen men jag somnade.

jag känner att jag måste börja gå och lägga mig tidigare och gå upp tidigare så man kommer i form till skolan och, nu hinner man inte se så mycket ljus när det är vinter.

Kommentarer
Postat av: jullen

jo så är det för mig med. har vänt på dygnet lite.. inte bra

2009-01-02 @ 16:03:12
URL: http://jjuulleenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0