grapefrukt !

Hallojsan, idag var det superskoj i skolan, vi hade bara musik. Vi lärde oss om PA och fick koppla lite enkla saker med mixerbordet osv, jag tycker det är roligt och intressant och försöker lära mig så mkt som möjligt, eftersom det är mitt framtida jobb.
När jag kom hem var jag sugen på något smarigt, eftersom jag börjar tröttna på att vi får ris varenda jävla dag i skolan och alltid kött till, visst det är gott men vafan är kreativiteten?? Gillar inte ris så mycket, eller som soran skulle sagt, inte min favorit. potatis och pasta är godare.
Men åter tillbaka till det jag skulle berätta, när jag kom hem så åt jag en grapefrukt, dom är riktigt goda men världens suicide, typ första när jag sätter ner skeden så sprutar det väldens stråle rakt i mitt öga, svider som in i NORDEN och börjar typ grina, bestämmer mig för att chilla lite på ätande och inte hugga ner skeden utan ta det lite piano. det funkar bra till en början tills ännu en till stråle träffar samma öga!! jag blir riktigt irriterad och funderar på om jag ska äta upp resten, men trotsar min idé och fortsätter och tänker att det kan väll inte inträffa ännu en till gång, det gör det som tur inte, men är alldeles blöt i ansiktet efter.
Jag tycker att äta en grapefrukt är lite som att äta en kebabruller, omöjligt att inte spilla eller komma undan utan konsekvenser, men det är så gott så det är värt att offra lite för det.

Ikväll har jag gymmat med shane, vi gör de mycket armar så är trött nu, imorgon ska vi gymma innan skolan, ska bli nice att trötta ut sig lite igen.

Idag var det idrottsgalan, också, jag missade tyvärr den, men såg att jerringpriset gick till kalla, tycker hon definitivt förtjänar det med hennes enastående prestation under tour the ski i fjol och har lockat ännu fler tittare till sporten.


tycker den här bilden beskriver ganska bra hur jag hade det under mitt ätande!



så då vet ni vad jag tycker om lite saker, så nu tackar jag för mig,, hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Ellen

För att citera vidare på Soran: "Jag är inte kräsen, jag tycker bara inte om äcklig mat!" ;)

2009-01-20 @ 23:09:24
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0