Här ska bakas!

Hejhopp, idag har jag inte gjort något speciellt tror jag, men har en god nyhet, det ska snö imorgon!
Jag har gjort en upptäckt också, jag börjar skolan senare än alla andra (jippi) Dom flesta börjar på onsdag, men jag börjar på fredag, det är nice det. Lider dock med er som inte gör det.
På lördag fyller jag år :D där är det ett år kvar tills bil! det är riktigt trevligt, då slipper man gå mellan kompisar när det är kallt ute, och vistas runt centrum på fredag och lördagskvällar :P
På lördag kommer jag ha en liten "fest" och då skall jag servera pajer och olika slag, så då ska jag baka dom imorgon och i övermorgon. Har bestämt att jag ska baka dom själv så jag får lite utmaning :P
Kan lova att dom kommer bli mer än goda!

Nu ska jag kolla på scrubs så hare gött och kom ihåg att det ska snö imorgon enligt SMHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0