Hemmafru? nja

HejHopp! denna dag började med att jag inte kom i säng i tid, jag hjälpte Ella med en ny bloggheader, jag var för trött för att satsa så gjorde något lätt om hon tyckte blev coolt, blev dock nöjd med tåren, fast den såg man knappt sen.
efter natt sömnen så har jag spenderat nästintill hela dagen i köket, har backat dom två sitta räkpajerna, som gick bra, bara jobbigt att skala 4 påsar räkor, diskade en del också så vet hur det är att vara en hemmafru, lite tråkigt dock att bara vara i köket, man vill ju röra på sig : )
Såg nya ICA reklamen idag, den var riktigt rolig, med skojig humor :D hittade den inte på youtbe, men ni får hålla ögonen öppna på tv :P
Just nu kollar jag på Grammisgalen, det är riktigt bra hittills :D gillade Håkans tacktal.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Soltorkade tomater x) Såg den precis!



Jag blev så glá när Håkan vann! Och så gilla jag Sorans grej skarpt ;) Men hade man trott nått annat? Haha!

2009-01-07 @ 20:50:12
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha, jajjamen ;) :D

2009-01-07 @ 21:18:02
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0