Idag blide det bullar

Ohoj, idag hade jag den första gitarr lektionen, vi har delats upp i mindre grupper, jag är med harry och markus, det var kul men svårt tycker, har inte lillfingret med mig liksom ; P men det är bara att träna på. Efter skolan gick jag och shane å  handlade vi 4 otroligt goda kanelbullar och pucko som vi hade som färdkost på väg hem. På träningen idag så var det läskigt att det var halt ut men det gick bra iaf, efter träningen så käkade jag 4 bullar eller närmare bstämt två dounats, en vanilj munk och en syltmunk. Otroligt gott kan jag säga med hedern i behåll.

Idag hände en lite sjuk sak, Jag såg samma person tre gånger idag!
Först när jag gick till skolan, sen på ica och sist typ vid båtstorp när jag tränade. tycker det är lite läskigt och konstigt. jag menar vad är oddsen liksom. jo dom är inte stora kan jag tala om.

Kommentarer
Postat av: julia

jävlar. du måste gifta dig med denne eller något! det var ju menat så.

2009-01-28 @ 07:26:53
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/
Postat av: Shane

aa ille! gift dig

2009-01-29 @ 21:11:47
URL: http://jjuulleenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0