Imorgon smäller det

Hejhopp nu är jag på glatt humör, för att det är mycket som kommer hända framöver, många roliga saker då.
Då kanske ni undrar vad för saker? och det ska jag berätta.
 Först så börjar skolan imorgon det är ganska kul för utom proven om man inte känner att man kan allt och vill vissa vad man kan för lärarna. Det ska bli kul att träffa lärarna också, dom är trevliga.
Sen så ska jag bowla och hitta på något annan med Shane, Amanda, Anna, Ellen och Julia, det ska bli riktigt kul och trevligt. Sedan på lördag så fyller jag år och där är aldrig fel.
På söndag ska jag och Shane skaffa gymkort på frisks, det blir skojigt, har längtat efter att börjar träna igen efter förskyllningen.
Sen så ska jag följa med Ellen och Anna på stand-up istället för bio någon gång snart.
Sedan är det öppethus på skolan och det är alltid kul att snacka och vara social, sen ska skolambassadörerna (som jag är) åka runt till massvis med skolor och snacka gott för skolan.

Nu ska jag kolla ett avsnitt scrubs och sen sova för att orka upp i tid för skolan imorgon
Hare bra allihop :D

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det låter så kul när man säger att man ska på Stand-up istället för bio ;)

2009-01-09 @ 07:10:23
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0