Kallt? O ja

Det är ruskigt kallt ute nu, snudd på 20 - idag :O Det är ifs bra för då är det större chans att det kommer snö, men det är nästan för kallt enligt mig, men bara att klä på sig lite mer.

Igår var en tråkigt dag, då var jag hemma hela dagen, det suger verkligen att vara små förskyld så man inte kan träna eller något, men bara att gilla läget. Bara för att jag inte gjorde något den dagen så var jag tvungen att göra något på kvällen, så bakade en plåt småkakor : )
Det blev en blandning mellan drömmar och bondkaker, men det blev lyckat, godare än drömmar enligt min pappa : D



Idag har jag varit med Shane, vi åt kebab, det var smaskigt men det är ett riktigt mysterium hur man ska äta det utan att bli kladdig. Sen kom Julia också, vi spelade ett litet dataspel och lyssna på musik sen tog vi med oss Ella och gick till Anna som bor i båtstorp. Där träffade vi Amanda, Annas lillasyster lisa och deras kompis Jossan. sen spelade vi pictonery (stav alarm) och drack te, det var väldigt trevligt och roligt tycker jag : )
Lite avundsjuk på Anna och Amanda som ska åka iväg till Amandas landställe imorgon och komma bort från vardagen här.

Det var det jag ville berätta tror jag : )
Hejsvejs och hare gott och frys inte ihjäl tack ^^

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har ingen lillesyrra vettu ;)

2009-01-05 @ 09:31:22
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/
Postat av: amanda

NI kunde ju ha följt med ju, det hade varit kul ju!

Men ni kan väll föja med någon annan gång, typ påsklovet kanske då brukar jag och anna åka dit :D

2009-01-06 @ 20:58:24
URL: http://missbirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0