Klubben

Igår kväll var jag in till staden, med dom här pöjkarna. först när vi kom in med tåget gick vi och hittade ett ställe att  fylla våra magar på, det blev en pizzeria som var riktigt utsökt.





När vi var fulladade så begav vi oss ner till tunnelbanan för att ta oss till gullmarsplan, därifrån gick vi till fryshuset där vi skulle skåda Emergenza festivalen, det är en liten festival för osignerade band där vinnaren får ett skivkontrakt. På väg ditt gick vi igenom en liten skog där det fanns väldens isbana, den var allvarligt 70 meter, och lutade med lagom lutning. Vi stannade vid den och åkte i max 10 min, hade gärna stannat längre :D

 Stället där festivalen var kallades "klubben" och var riktigt trevligt tycker jag. VI hade fått halva priset på biljetter för kalles kusin spelade i ett av banden som skulle spela så det var nice. Det var lite folk till en början, det var synd för basco sthlm var första och bästa bandet. Efter dom var några ass grymma metaljappaner som var skit grymma och röjde som fan. De var mina favoriter den kvällen även om jag inte gillade deras musik så mkt ;P

(Basco Sthlm)



(Kyrielle)



Ni ser ju själva att dom ser as grymma ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0