Lars-Olof är glad

Ohoj, igår var jag med anna, ellen och shane det var trevlig :) vi kollade på ett livsverk av björn gustafsson, han är en riktigt rolig prick för de som missat det. Idag har jag inte gjort så mkt, förutom att tränat pappa och jag har en liten tävling nämligen, men som har högst maxpuls/vilopuls :P så idag så kollade jag min maxpuls, jag kom upp i 208 slag  i minuten, får se vad pappa kommer upp i imorgon. Jag kan meddela att Lars-Olof är väldigt glad, just nu njuter han av sitt nya vatten, han gillar att klucka i vatten eller hur man ska säga, svårt att förklara men det låter om det iaf :D
Idag vann ella (min lillasyster) sin första handbollsmatch på ett år typ om inte mer, dom är verkligen sämst men idag var ett annat lag sämre, fatta hur dåliga de lag måste ha varit.
Det var något mer jag skulle berätta men det kommer jag inte på nu så tar det någon annan gång :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det känns helt overkligt XD

2009-01-18 @ 21:44:28
URL: http://inmydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0