En hejdundrade helg!

OJojoj vad jag har haft fullt upp den här helgen, i fredags var en riktigt trevlig kväll med ytterst lite sömn, du kan läsa vad som hände då på Amandas Blogg, där finns även bilder :D
Efter sovit 5 timmar den natten, en hos Amanda och 4 hemma, så vaknade jag av att mamma, pappa och Elvira. dom hade tårta och lite presenter med sig, jag fick en pulsklocka, ett skärp av Elvira som är riktigt fint tycker jag :) och sen kläder av mamma. Sen hade jag fått en stor burk med otroligt goda kakor i :D
Sen till frukost blev det vanilj te och tårta, lite udda och inte så nyttigt men väldigt gott.



På kvällen så hade jag lite folk här hemma, så då behövdes det städas lite. mamma och pappa stack ganska tidigt så jag och Elvira fick städa, eller Elvira fick städa mest, men hon var riktigt duktig och ambitiös :) såå ett tack till henne



Sen följde jag Elvira och möte farmor, sen stod vi och pratade lite och kollade på den underbara månen dagen till ära ;) När jag kom hem så städade jag klart det sista i mitt rum, sedan kom Simon och hjälpte till och sätta ihop ett bord och göra sallad, så ett stort tack till han med :)
Senare så kom alla, det var roligt att så många kunde komma. vi minglade lite först typ sen åt paj som var lite fail för den blev inte riktigt varm, men den var god. sen typ så öppnade jag presenter, det var riktigt fina och roliga presenter :) Så ännu en gång tack alla :D jag fick en skjorta :), en fin scarf, en gitarr bok med många bra låtar i :) ska lära mig alla, sen en tröja och lite annat krimskrans :), ett ritat presentkort på cs :P och sen en jätterolig sak av Amanda, Anna och Ellen som jag uppskattar otroligt mycket :D en guldfisk!
otroligt påhittig och kreativt om ni frågar mig. Det är en kille säger Ellen och den heter Lars-Olof och arbetar som ninja.
tycker lite synd om Lars-Olof för han får inte äta något på tre dar för han har flyttas från affären och är känslig då :( så lider med dig lars-olof.



Sen på kvällen körde vi väldigt mycket singstar, det var riktigt roligt :D samtidigt satt några och lirade cs, man fick inte plats alla i soffan. Efter det var det efterrätt tror jag, och då fick Ellen och Anna som går hotell & restaurang programmet, i uppgift att göra den, det blev marängswish, det var utsökt så ett tack till er :) sen började folk tacka för sig och gå hem,.
så i slutet så satt vi på mitt rum och snackade, det var trevligt :)



Idag har jag och Shane investerad i gymkort på friskis :) känns bra, vi ska börja imorgon. sen gick vi till hans pappa och diskuterade om Spanien i sommar och kollade på lite flyg och vilka veckor så nu vet vi det, men ingen är bokat än. Shane visade endel bilder också, det är riktigt fint med den bästa utsikten man kan ha, man ser Afrika från deras balkong och det är öppet hav med fin horisont, ni anar inte hur bra läge balkongen ligger :D det kommer bli grymmt kul!

Tack och hej allihop

Kommentarer
Postat av: amanda

En riktigt rolig helg!

Va najs med spanien, va sa shanes pappa om det?

Hälsa Lars-Olof från mig :D

2009-01-12 @ 12:55:57
URL: http://missbirath.blogg.se/
Postat av: adam

ser man afrika från balkongen?:O:O



damn

2009-01-12 @ 19:28:42
Postat av: Anna & Ellen

Tack för en jättetrevlig helg och vi tycker facktiskt inte att pajerna blev fail, dom var asgoda särskillt räkpajen! Gör inte paj på

Lars-olof bara ;)

2009-01-12 @ 19:49:15
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/
Postat av: Jonathan & Kalle

Lägg upp alla bilder från kalaset

2009-01-16 @ 17:58:42
Postat av: Ille

Dom finns på facebook

2009-01-17 @ 17:35:00
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0