mycket träning

Idag har det blivit mycket gymmande, för på morgonen så gymamde jag med Joakim, det var ett tag sen vi tog en snack och träffades så då gjorde vi det, tog det lugnt eftersom jag skulle gymma med shane sen på kvällen. Efter det så bar det av direkt till skolan och musiken. Det var lite halvsegt vi hade bara teori i studion typ och jag var jättetrött, vi mickade bla, upp ett trumset.
Sen hade vi programmering, jag gjorde typ klart mitt spel och la in en låt jag gjort, så nu äre nice.
När jag kom hem så var jag jätte trött, så gjorde en stor björnbär och banan milkshake i hopp om att piggna till, sen drack jag den som för övrigt var utsökt, och åt mackor medans jag kollade på kenny starfighter som jag lovat Ellen att kolla på. Det är ett fint program men fan lite läskigt iaf, var tvungen att kolla bort en gång när dom höll på med sprutor, hatar sprutor!
Sen blev jag trötter och sov i någon timme tills det var mat, det var skönt men lär ju få lida för det nu ikväll.
Sen vi 8 drog Shane och jag till gymmet, det var nice och socialt, man känner att man blir starkare tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Det äe bra att du håller det du lovar! :D Haha!

2009-01-27 @ 08:05:06
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/
Postat av: ööööh

kollade åxå :D:D



fast jag kollade inte bort... mes :p

2009-01-27 @ 23:31:45
Postat av: Ille

men förlåt om jag inte är lika cool som du :P

sprutor är läskiga tycker jag, och har alltid tyckt

2009-01-27 @ 23:35:42
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0