Nya planer

howdy!! idag har jag inte gjort så mycket, jag sov istället för att träna imorse :P Kände att jag behövde det, idag har jag skrivit klart min låt, det är min första så den suger, men det kommer fler kan jag lova. Sen har jag. Nu har jag börjat tränat på allvar inför sommaren, men har inget direkt mål, typ österåkersmilen.
Måndag: styrka
Tisdag: (styrka om några veckor), löpning
Onsdag: styrka
Torsdag: styrka, löpning
Fredag: vila
Lördag: träningscykeln hemma
Söndag: vila
 Så är tanken och ska försöka hålla den hyfsat, men sen blir det lov och sånt, då kommer jag skita i den och vara social istället :) mycket roligare.
Idag fick Lars-Olof sin första mat, han tycker det var utsökt och åt upp den snabbt, Han har blivit jätte speedad nu och simmar runt upp och ner hela tiden :D
Fick reda på idag av shane, att det är två st från åkersberga med i robinson, det tycker jag är ballt, att den här lilla hålan är så bra :D

då återstår det väll bara att säga hejsvejs då, så hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta skiv social, lycka till med tränings schemat :p

2009-01-14 @ 21:13:37
Postat av: Ille

nej det är mitt favorit ord :) och favorit sak att göra också :D

2009-01-14 @ 23:30:02
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0