OM jag blev glad?

Hejsan, idag har varit en trevlig dag tycker jag. I Dag när jag skulle göra prov så är man alltid lite nervös att det kommer frågor som man inte kan, men det gjorde det inte, så det gick helt okej, I elarnas klassrum så var alla persienner neddragna så när man kom ut efter provet, så känner man hur en lite börda lättar, så är det alltid på prov tycker jag. Sen så snöar det jätte mkt också, jag så ju inte det i klassrummet för persiennerna, så jag blev väldigt glad, älskar verkligen snö, man blir så glad av det :D
I Dag hade jag två träningar, först orientering då jag bara löpte i spåret, sen var jag klar före de andra för jag tog dte lugnt och skulle gymma efter sen med Shane, så jag springer tillbaka till stugan och där ser jag ett en ganska ny kille som heter calle och han trodde träningen började halv 7 ( den började 6) och då frågar jag om han ska hänga med på 2,5:an ett varv så att han får någon träning, och så gör han det, medans vi springer ganska snabbt, han är nämligen duktig, så snackar vi eller jag frågar han saker för att försöka få igång en konversation, men han kunde typ inte snacka för han var så andfådd :P men han går iaf på simnig och ridning också, det tycker jag är ballt :)  känner mig duktigt och snäll som tog med han på en runda :) jag ska bli ungdomstränare sen om något år, för jag satsar inte på orienteringen.
Sen var jag hemma i en halv timme sen kom shane och då gick vi och gymmade, det gick bra men vi hade träningsvärk från igår. vi maxade i benpräss bara för att se hur mycket vi orkade, jag tog 200, men tror jag kan ta med :P var trött efter löpningen innan.

Jag är jättesugen på att åka upp till fjällen och åka skidor och dricka varmchoklad och allt som hör till, leka i snö och allt. så bjuder på en liten bild, känner att det var ett tag sen det var någon.


Kommentarer
Postat av: jullen

där var jag nyss :))

2009-01-19 @ 09:00:28
URL: http://jjuulleenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0