på bra humör

Hejsan, igår fick vi tillbaka våra historia prov, jag är supernöjd med mitt resultat fick mvg, spikade alla rätt på provet :D
Idag hade vi återigen prov i datorkunskap, på excel, det var klurigt och roligt, det gick väldigt bra kändes det som, visst hur man skulle göra allt, så det känns bra.
Ikväll äre skol-lan på skolan, elever och några lärare kommer vara där hela natten och lana, jag tror jag sticker vid 11 eller något beror på hur det blir, men det ska bli roligt iaf, att man inte är i skolan för studerade syfte utanför att spela och ha roligt.

Kommentarer
Postat av: julia

märks att du har gått på prolle!

2009-01-23 @ 15:52:20
URL: http://jjuulleenn.blogg.se/
Postat av: ööööh

hatar excel :p igigigigig :D:D

2009-01-27 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0