Snart helg!

I morse var man ganska trött och det kändes som om det var fredag igår bara för att man var borta och kom hem sent, jag gillar det för det känns som man fick en extra helgdag helt plötsligt :D
Annars var dagen helt okej, på steget till roligt, trots att vi inte hade något rolig lektionidag.
Efter skolan blide det gymmet med shane, det var som vanligt, alltså trevligt. sen var det snabbt hem och äta en banan innan det var dax för orienteringsträning. Alla sprang typ banor i österskär men jag sprang utan karta för jag är lite cool och för bra :P
När jag var längst bort i österskär vid vattnet så såg jag en viking line åka förbi, det var riktigt fint att se allt ljus på den i det bäcksvarta mörkret :)

Kommentarer
Postat av: ööööh

haha när man hittar alla kontroller som ligger random i berga då har man faan gått för långt XD

:P

2009-01-29 @ 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0