Snö och Tö

Idag har det typ snöat hela dagen lång, det är trevligt men det är snöblandat regn mer tycker jag. Visst blir man glad när det snöar men inte när det försvinner direkt, då blir det liksom omvänd effekt, det blir bara tråkigt och blöt, men det måste blir det för att det ska kunna bli sommar någon gång som man får se det positivt istället :)
Idag på träningen så blev man bara blöt och det var skit svårt att springa på töad snö, e typ som om man har ett par skor av bananskal och springer på ett bowlinghallsgolv med såpa på, okej kanske inte riktigt så men inte långt ifrån kan jag lova! snö är till för att leka i och ock skidor på

har inte så mkt att säga förutom att jag har blivit taggad på matte idag, dagens lektion var riktigt lätt och jag kände mig smart :P vi satt ändå och körde ett skepp kommer lastat hela lektionen, det var skojigt och man fick tänka till för att komma ihåg alla saker, men det är väll så det ska vara :P

hare gött gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0