taggad

hejsan, idag är en speciell dag för jag skriver två inlägg den här dagen, det händer ytterst sällan så passa på och njut!
Jag har tränat rygg med simon på gymmet, kan tala om att han är en bra instruktör :) så ni vet. Sen har jag jobbat lite webbdesign idag, är ganska nöjd men inte helt, kanske lägger upp en bilden på headern om jag vågar. tänk om någon snor den och lägger copyrigth på den för att den är så snygg liksom.
Imorgon är det musik, de ska bli riktigt roligt, vi ska börja med något nytt projekt typ ska bli kul att se vad det är. vi ska även fortsätta med ljudteknik saker tror jag, det är skojigt.
På tisdag börjar vi med nya instrument och sång kursen ska bli skojigt att bli lite bra på gitarr :)
Tänkte dela med mig av en rolig tanke som jag fick på huvudet idag, tanken var att det vore roligt om man tömde en kalles kaviar tub och fyllde den med tandkräm istället. så så har man en kaviar tub på toan istället. det tycker jag skulle vara lite roligt iaf. kanske ska sluta dela med mig av mina tankar och hålla dom i huvudet istället, vissa är lite konstigt liksom :P


Kommentarer
Postat av: ...

(photoshopguide*)

2009-01-26 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0