Triss i ??

Hejhopp! Idag har varit en bra dag tycker jag, det började med att jag kom upp tidigt redan vid 10. Det är tidigt för mig vid detta skede. Sen åkte jag och handlade med mamma och mormor, handlade lite inför lördag. Sen efter så ville mormor köpa lotter, och så var mamma och jag lite skeptiska, för hon gör det ganska ofta, hon säger "man måste ju chansa lite om man ska vinna" Håller med henne till visst del. Det hela slutade iaf att hon köpte två lotter som jag sedan fick : )
Sen när jag kom hem så började jag baka paj, det gick fin fint, sen kom shane och hjälpte till, det var snällt. Pajerna blev fina och imorgon ska jag baka två till sen äre klart.
På kvällen skrapade jag mina lotter, jag vann 50 kr på en av dom : ) alltid något, sen är det ju lite spänning också, tänk om man faktisk vinner 100 tusen vad gör man då liksom? blir ju typ panikslagen och över lycklig :D



I vår ska jag söka extra jobb också, har diskuterat det med mamma idag, det släppte för min kusin när hon fyllde 17, då fick hon jätte många svar från olika ställen hon sökt. SÅ det lovar gott för mig sen när jag ska söka : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0