Can´t sleep

Hejsan, nu är jag i farten igen, kunde inte sova, så kollade runt på massor med bloggar, och hittade dne här på min kusin, jag tycker dom är intressanta att läsa så tänkt att jag bjuder på en också, så kanske jag kan sova sen

Har du:

Folköl i kylen:
Jao pappa gillar de
Något husdjur: Lars-Olof! :D sen har jag ju två småsyskon också ;)
Någon favoriträtt: Vet inte riktigt, mycket god mat, men laganse är smaskigt
Någon flick/pojkvän: nix
Några framtidsplaner:
Massvis, flytta hemmifrån, jobba som ljudtekniker, familj
Gymkort:
japp
Några kärleksproblem:
Maybe
En homosexuell kompis:
Dont know
Någon favoritlåt:
hmm vet inte, har alltid tyckt "my heart will go on" är enastående och rörande :P
Duschat idag: jajamen
Någon kompis som snarkar:
somnar alltid först och vaknar sist, men har jag säkert
Några MVG:
Bild, Hemkunskap :P
Någon som förstår dig:
mamma är väldigt förstående :) har massor med bra kompisar också
Någon tuff kompis som kan försvara dig:
aadå mina gangster polare :P
Något beroende:
vill alltid göra sociala saker
Fikat idag:
det har jag faktist, för engångs skull
Någon vän som bor i ett annat land: AA Jonas men inte träffat han sen han flyttade när jag var 6 kanske, har försökt leta upp han, men utan resultat

VEM..
 Avskyr du:
ingen som tur är
Hånar du:
små hånar alla lite då och då :P
Delar du mest minnen med:
måste vara simon, vi har varit med om en hel hög med äventyr
Längtar du mest efter:
morfar, men lär ju få vänta länge då ;(
Lagar mat:
mamma, pappa, det är ganska jämt tror jag
Städar ditt rum
: Jag, är ganska bra på att städa faktiskt  :P

 VILKEN..
Tidning läser du:
DN medans jag käkar frukost
Buss åker du oftast:
23: an  en fin buss om ni frågar mig
Frisyr:
FREEstyle!
Dag fyller du år:
10 Jan, stolt 17:åring
Årstid föredrar du:
Definitivt sommaren! men vintern kan också vara mysig om dte är någon snö vill säga
Stad är du uppväxt i:
Åkersberga, "född gangseter" som shane brukar säga

 VAD..
Gör du nu:
försöker blir trött och gör en sån här tråkig sak då
Gör dig till en bra människa:
Positivt inställd, social, och alla bra människor omkring mig :)
Gör dig till en dålig människa:
hmm... vet inte, självförtroendet på topp :D
Vill du arbeta med:
Vill ju bli ljudteniker inom musiken, så de
Är roligast just nu:
jadu mycket roligt, men Nicklas, där har ni en kille med humor!
Har du på dig just nu:
eftersom jag ligger i sängen och försöker sova, så bara ett par kallingar ;P
Läser du för bok:
Böcker är inte min grej
Ska du göra nu:
SOVA!!


Hur ska din drömtjej vara/se ut:
Hon ska vara söt, social, en aning idrotts intresserad och lite äventyrlig :D
lite humor skadar inte heller :P
Idrottar du: jajamensan
Var det sista du åt?:
ett äpple, det var gott
Vilket land vill du helst besöka?: madagaskar vore intressant :) lite exotiskt sådär
Tycker du om dataspelsvåld?:
tycker det är okej, brukar ändå inte spela sådana spel så ofta, cs är ett undantag :P
Har du bra hörsel?:
Aa det tycker jag, men efter dannes rundgångar i studion så mår mina öron inte så bra
Tycker du om sånt här?:
Det är bra tidsfördriv
 Tittar du mycket på TV?:
Nja försöker att inte titta allt för mycket men 2-3 timmar, på kvällen blir det nog, tittar dock inte så noga då, gillar bara att ha den på, man känner sig inte så ensam då :P
När spydde du sist?:
det var i sommars det, trevlig kväll innan det hände
Varför spydde du?:
förlorade i sten sax påse och var tvungen att smakade på snus :P ass äckligt, dont do!
Har du någon piercing?:
Nix, inga planer på att skaffa heller
Har du någon tatuering?:
no, vet inte om jag kommer heller
Är du rik?:
arrå självklart, ekonomin rullar på ;)
Har du bra betyg?: gillar inte att skryta, men dom duger :P
Vad har du för mattebetyg:?
hade vg i nian men nu vet jag inte, gillar inte matte

Kommentarer
Postat av: ööööh

haha

klart att ni har proppat med gay people i klassen,haaha e ju fetaste korvskolan:P:P:P:P:PP:p

2009-01-19 @ 23:53:53
Postat av: Ille

haha och det ska komma från korvklassarnas okrönte prinskorv :P

2009-01-20 @ 00:48:45
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0