söndag

hejsan, igår var jag med Shane och Amanda, det var trevligt, men vi var trötta hela bunten och kom inte på något att göra så vi satt vid datan och sen förflyttade vi oss till tvn.
Idag är det verkligen inte kul väder, halt blött och mulet, men det snöade igår natt när jag kom hem iaf. Jag skulle tyvärr tippa på att vintern är slut nu om den inte redan varit det, så får väll ta bort snöflingorna snart. Idag kommer pappa hem från fjällen och åkt skidor där med ett par kompisar bi 4 dar nu, är avis på han. vill ha sportlov nu så en själv får åka skidor.
nu måste jag hitta på något bra att köra så jag inte sitter bort den här dagen, men ska gymma ikväll så får iaf något gjort då.
lämnar er med en dyster bild från mitt fönster :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0