åter regn

Hejsan :D Jag är på ganska glatt humör för man kan ha kul även fast det regnar! Till och börja med så fylle rmin mamma år idag, Lite tråkigt att hon får så tråkigt väder denna dag. Igår hade jag det trevligt hos Felix med Simon Vi kastade kort typ och spelade kort. Fick gå hem i regnet kl 3 och var helt dingsur när jag kom hem :D det är en skön känsla att vara genomblöt faktigt :P

Idag jobbade trodde det skulle bli en lite tråkig dag pga av vädret återigen. men vi var inne hela dagen och lekte lekar och hade teori så det var väldigt lyckat och otroligt kul :D Det är sköna ungar som vanligt men några har energi som bara den! och några kan inte få in saker i sitt huvud, så dte går som det går :)

Nu ska jag iväg och spela tennis och basta med Simon och Felix, sånt ser vi fram emot.

Imorgon väntar mer regn och mer jobb men då ska vi vara ute och segla hela dagen.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0