Jag ogillar regn

Så att ni vet det. Idag försov jag mig lite men egentligen inte för vi skulel börja tidagare för att repa och det var inte med på schemat :P Kl 15 hade Jonte och jag bokat möte med Åkersbergalås för att visa lite hemsidor vi tagit fram och diskutera vad som ska vara på hemsidan osv. det var trvligt och det blev mycket prat om annat orelevant. En av dom heter Ari och är sjukt biffig, inte tjock utan bodybuilder typ.

Nu på kvällen har jag varit iväg till rotebro och spruingt orientering i skit vädret, fattar inte att jag gjorde det! det var skit blöt och kontroller satt på fel plats så det var inte så bra.

Nu ikväll har jag endel jag ska göra, boka om tandläkartid, lite historia, och kanske lite svenska om jag orkar det. Ska gå å sova tidigt så jag kan vila hela dagen imorgon :P

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag ogillar också regn!!!

2009-06-04 @ 23:49:14
URL: http://missbirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0