Last week!

Hejsan ! nu äre sista veckan och imorgon har jag min sista redovisning. Igår var jag till Alby med Shane, det var ett äventyr man aldrig gör om!
Idag har jag gjort klart min låt i skolan och lämnat in, det blev en stämningsful låt som fick namnet "Rainy Day" så ni vet :P
Mackan har fixat ihop alla rockgårdsfilmer på en dvd och gjort en snygg meny. Så  dvdn är klar och ska skickas ut till banden och några andra, självklart får alla i klassen en också :D

Jag har inte hunnit återhämtat min sömn från helgen pga. pluggande, så idag prioterade jag bort träningen och sov i två timmar istället grymmt skönt! sen när jag vakande kändes det som om jag skulle gå och äta frukost och gå till skolan. Ingen var hemma precis som det brukar vara på mornarna.
Sen fick jag lust och göra en något kreativt så tog upp ps och skapade en något känslig bild som ni kan se nedan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0