Midsommar ute bland kobbar och skär

Halloj, Glad midsommar kanske man ska säga. Hoppas n ihar haft en underbar helg, det har nämligen jag haft!
Jag tillbringade min midsommar på ljusterö men 4-5 familjer till. Det var super trevligt och kul men tävlingar och otroligt mycket och god mat. Jag tror seriösst att jag gått upp 2 kilo under helgen.
Jag vann en tävling då man skulel skjuta straffsparkar på en målvakt. så nu har jag en norrlandsguld mössa med tillhörade halsduk. 

Igår seglade jag hem och möblerade om i min packning lite, efter det så träffade jag Felix Simon och Alex så åkte vi ut med båten och solade och hade det för skönt. Vi stannade vi d en ö och sov För att sedan fortsätta sola morgonen därpå. MAn måste gå upp vid 8 om man sover i Felix båt för det blir som en bastu efter det, Jag tycker det är bra för man vill ju komma upp tidigt när dte är fint väder!

Den här veckan kan jag tipsa er kommer bli hur grym som helst. Sol varje dag så passa på att njuta själv ska jag ut med båten och kolla på starten för volvo ocean race vid sandhamn. Kan säga grattis til dom som ska till P & L i veckan satan vad fint ni kommer få det!!


Jag trycker det blir så tråkigt utan bilder och mitt batteri dör alltid när jag är på sjön av någon anledning så det är ganska tråkiga bilder, men två ska ni får iaf.




(Bilderna är utan inbördes ordning)


Hejsvejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0