mmm Marabou



Den kanske inte stämde in så bra på just själva dagen, men ruskigt god vad den :D Jag undrar vilken min favorit marabou är, tror det är digestive. Vilken är eran? :P
Nog om det. Hej föresten, Idag var vädret som sagt inte med oss så jag och Simon åkte in till staden och traskade runt lite. Sen åkte vi hem för att kolla på utspring, Simon för hans bror och jag för min kusin.



Det jag inte förstog mig på var varför dom hade utspringet från sporthallen. man måste ju ha det från skolan det är ju lite av självgrejen tycker jag. Jag lider med dom att de har su dåligt och kallt väder. speciellt alla tjejer som har korta kläningar utan armar. Jag var rejält frusen när jag kom tillbaka och jag hade jacka och allt.

Imorgon är österåkersmilen och jag är superduper tagadd till 1000, ska bli riktigt kul :D
Nu ska jag sticka för jag har bokat tid med en personlig säljare :P
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Julia

Daim <3<3<3<3<3

2009-06-05 @ 16:50:15
URL: http://wtfshanetogminblogg.blogg.se/
Postat av: harry

fuck yeah milen :D best of luck till både dig å jonte !! :) men eeh.. den där med apelsin smak kanske?

2009-06-06 @ 09:21:45
Postat av: amanda

min är nog också digistive eller mint :P Lycka till idag! :D du kommer nog vinna över alla tror jag!

2009-06-06 @ 09:58:03
URL: http://missbirath.blogg.se/
Postat av: Ellen

Den med kokos va en kraftig favvo, men sen tog dom jävlarna bort den! :/ ;)

2009-06-06 @ 23:19:34
URL: http://humorforhelaslanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0