Nu så...

Tjenare, Idag regnade det inte, men det var ändå väldigt blött ute. dagen började inte bra. Först hoppade min cykelkedja i en lång brant uppförsbacke, sedan på andra sidan den så är det naturligtvis en brant nerförsbacke, där man ska svänga 90 grader mitt i backen. jag bromsar och får världens sladd!! jag sladdar i typ 1o meter och upptäcker att jag håller på att glida för bi vägen jag ska in på! jag svänger med bakhjulet för att cykeln ska byta riktigt och då ramlar hela cykeln och jag med!! så jag fortsätte rglida i någon mete med cykeln.
Så det var min morgon :D 
Jobbet idag var Roligt och nice, lite långtråkigt kanske. Sen blev dte action när två båtar med barn välte samtidigt. en jäkla fart blev det så man fick gasa ditt med båtarna och plocka upp dom och segla in båtarna.

Imorgon ska det bli bättre väder så det ser jag fram emot :)

hejsvjes

Kommentarer
Postat av: Shane

Det är ju ingen publik för att jag står framför alla andra :p

2009-06-15 @ 22:29:24
URL: http://jjuulleenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0