tiisda

Näväl nu är det bara en tisdag kvar tills det är sommarlov känns bra :D Idag har jag typ inte gjort så mycket, var i skolan sen skulle jag gymma men när jag kom ditt så hade jag tagit en t-shirt som var i samma färg som shortsen så det blirde inge gymmade.
Vid 6 tiden gick jag och simon på någon visning av en antidrog film som ska användas i lärosyfte typ. Den var jäkligt bra och handlade om en tjej som gick i röllingby för ett par år sen som dog av en överdos. Efter filmen så satt vi och diskuterade vad som var bra och vad som man kan gör bättre. Så det var kul och satsigt sån tgillar ja. Den kommer ha premiär i höst.

Sen när jag kom hem så gymmade jag med Shane och den här gång kom brallorna med :)

Nu ska jag sova snart om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: amanda

Kul att du inte gymmade när du inte hade matchande kläder... :P haha

2009-06-03 @ 23:44:29
URL: http://missbirath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0