lite update

HEJSAN, HALLÅ!! Vilke underbart väder vi har, Jag är brun som om jag har varit utomlands i en vecka men jag har bara seglat några dagar i sverige.
Jag har seglat med Shane i ett antal dagar i skönvädret, vi had emed oss en filmkamera för at kunna t akort men vi filmade även och gjorde en fokumentär. Den kommer komma upp på facebook om någon dag när den är färdigklippt. Så jag berättar inte vad som hänt och allt såndat, ni får helt enkelt hålla er. Kan avslöja att den är grym. 

Denna vecka jobbar jag, Sedan ska jag till väddö och ha det grymmt kul för att sedan bege mig till hultsfred på måndag :D



Det  var galet varmt även fast man badade!! mycket tröttsamt....

Jag hoppas ni njutit lika mycket i solen och haft det trevligt denna "solvecka"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0