Mondag

Hejsan Hejsan! idag är det nästan lättare att räkna upp vad jag inte har gjort, jag har inte e-deklarerat, inte heller gått in på apotekests hemsida och läst lite mer, jag har inte inte badat näck i en sjö norr om överkalix som egentligen är för kall. Jag har inte åkt taxi med mackan.... eller jo det har jag :P 
Okej dte där var en sämst inledning. men på morgonen var jag hos tandläkaren, på bussen ditt träffade jag maco, det var trevligt och länge sens man sågs. Hos tandläkaren var dte som vanlig, segt, jag har fått en gummisnod mellan över och underkäke så nu är det jätte jobbigt att gapa och sjunga. 
När jag skulle hem så gick såklart inte tåget hela  vägen hem, utan stannade i roslagsnäby. jag stog där ett tag sen knackade Mackan på min rygg, han hade stått här i 30 min så då frå man rese garanti. Det börjar gälla om man är försenad med över 20 min som vi var. Så Mackan ringde en taxi och så åkte vi till skolan. sen är dte bara att skicka in kvitit och fylla i en liten sak så får man tillbaka pengarna för taxin från SL. Skit bra!!

Efter skolan hade Popis lite rep, det var nice men gick sämst.

På kvällen bestämte jag och simon att vi skulle springa, så vi träffades vid hacksta vid 9 typ och så bar dte va på vår mil runda. vi sprang en konstig väg pga. mygg i hackstaskogen. Vi sprnga in i skogen vid skånsta och sprnag en stig ett tag tills vi kom till maragaretelund, så sbrang vi runt det och sen till öterskär och hem.  en riktigt bra rund som kändes bra.

Nu ska jag sova för jag är trött :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0