som som som sommaren!

Tjohopp! gummi sn**p man får tänka på att det kankse är mindreåriga som läser min blogg.denna da ghar varit en slapp fast jobbig dag och varför ska jag berätta. Det börjad emed att jag vaknade i tid men orkade inte gå upp, så skönt när man känner att man egentligen måste men egentligen måste man inte :P så jag sov en stund till och tog det lungt när jag åt frukost, läste tidningen lite till och med.

Väl i skolan så hade alla börjat repa på Clocks som vi skulle spela så jag hoppade in i slutet och körde synth. sen så spelade vi upp det frö elarna och danne sjöng sin låt och jocke sjöng hallejula (stavning?)  Det var kul. Sen fick vi världens fest mat i skolan nu när det var sista dagen, nämligen hamburgare :P vem vill äta hamburgare som avslutningsmat?? inte jag iaf.

Sedan hade vi lekar på röllingbybackar, klassvis. Det slutade med att Mumarna vann sammanlagt när vi ägde sönder dom i fotbollen :D

På kvällen har jag sprungeit en bana på dommarudden, sen när jag hade slitigt klart så blev jag på tvingad att plocka in dom flesta kontrollerna igen, det var drygt! bara för att jag sviker dem i helgen när dom ska till finland och springa. jag ska stanna hemma och jobb jag :P

Till sist så måste jag bekänna en sak, jag tror jag är beroende av en kopp te varje dag. Det tycker jag är ett mysigt och bra beroende och framförallt gott :D

Imorgon är det skolavslutning, jag är inte speciellt taggad för jag tycker skolan är rolig :P



Kommentarer
Postat av: sophie

tack:)

2009-06-12 @ 18:12:41
URL: http://partalitegranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0