ännu mer VÅR!

Tjohej idag var det fullkomligt underbart vänder synd bara att det blåste lite. IDag gjorde jag och Adam nationelt prov i engelska, kalla förädaren sa att vi skulel vara först och då fick vi det, inte OKEJ. Vi snackade och diskuterade med varandra medna Ms, persell spelade in oss, värsta sattsigt!  
På eftermiddagen när jag kom hem så sov jag en liten stund, otroligt skönt vare sedan åkta jag mamma och Ella till bergagården där Elvira hade teaterföreställning. Hon var riktigt duktig, men teatern var lite kort tycker jag dock. Den handlade om askungen fast på modern tid och Elvira spelade askungen. Efter det gick jag och Shane direkt till gymmet, han var nämligen med och kollade teatern. Dom hade en ny skum maskin där så det var en sensation!
Morgondagens tips är förövrigt E.M.D som spela i Täby centrum kl 17:30 vore kul å kolla på dom är fan bra :P
Får se om man kan lyckas övertala någon att följa med eller om någon ger sig frivilligt annars får jag traska till träningen istället :P

IDag på Bergagården såg jag att affishen kommit tillbaka från tryckeriet, den fanns på ett antal ställen runt om där på gården, upptäckte också att Jonte eller jag har skrivit "Tävling vin fina piser" Så det var lite fail :P fast det kanske var mening så det ska väcka uppmärksamhet och samtalsämne att det var fail xD



HEjsvejs, och hare bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0