Årets första isglass :D

hejsanhoppsan! Idag hade jag gymnasiets första idrottslektion, bättre sent än aldrig som man brukar säga. Det var skojigt, vi spelade basket fast eftersom vi inte är så många så var vi väldigt några i lagen, men dte var skit skoj iaf :D
Efter det så gick vi till statoil där skulle vi handla lite dricka men jag körde på en twister istället, riktigt smarigt! Idag hade jag lite ont i halsen, inte kul vil verkligen inte bli förskyld så jag skippade orienteringsträningen idag, men gick till gymmet ändå för där bli rman inte anfånd på samma sätt. Det har blivit mycket pluggande utav webdesign idag för jag har kommit på en lösning på mitt tidigare problem så jag hade värsta flowet så var tvungen att uttnytja det :P

nu ska jag gå och knyta mig, hare bra och god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0