Avskyr plugg!

Hej jag gillar inte att plugga så att ni vet. Försöker plugga men det går inge bra, kollar bara på vasaloppet istället. när jag kollar på det så blir jag sugen på å träna, känns onödigt å plugga medans man kan göra annat tycker jag så motivationen funkar inte. Sen är dte svårt när internet och google inte lever upp till mina förväntningar så man inte har något att skriva om. Blir tvungen att improviserar lite text snart så får det bli bra.
Jag tror jag ska åka vasaloppet någon gång, verkar ganska kul faktiskt, någon som vill jonia på det om några år?? annars får jag ta med mig pappa och köra ett fader & son race.

nu ska jag fortsätta plugga historia och sedan ska jag till gymmet och njuta över att jag är klar med plugget :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0