En riktigt idiotisk sak

halihalloj, Den här helgen har varit ganska slapp men ändå inte. I fredags var jag ppå musikcafé det var helt okej ingen bra kvalité på de som spelade bara, lite synd. Men ett band var riktigt bra tycker jag. Det posetiva var att jag och jonte vann musikquizet efter att kommit två förra gången, vi vann ett varsit par riktigt bra biffiga hörlurar.
Igår var jag hemma och sen åkte jag till DN:s trycker i Häggvik med simon och hans syskon och pappa och felix. Hans pappa och största bror jobbar där så då får man tillgång till deras sim och sporthall + gym. Det var helt tomt där förutom i gymet där det var typ 2 st, vi lirade fotboll vilket var grymmt kul, längesen jag spelade men det satt i förvånadsvärt bra. efter det så badade vi och hade lite bollkrig för att sedan basta. Det var riktigt fräscht och fint där också, kändes som man var rik och hade allting för sig själv nästan :P  På kvällen blev det en slappis med pizza och melodifestivalen vilket inte var helt fel.

Idag var jag och Ella å sommarshoppade lite i täby. så det var trevligt, man börjar känna lite att sommaren nalkas nu ändå tycker jag trots denna ihärdiga snö.
Just nu håller jag på att skriva klart mitt överlägsna bästaste CV (not?) för jag måste hinna söka jobb, så man kan tjärna lite pengar såhär innan sommaren. Jag har hittat min seglingssäck jag letat efter också :D på biltema fannas den, synd bara att dom inte har postorder vilket är hur dumt som helst!! och att dom bara har varuhus söder om stan är inte heller något som uppskattas!! så jag får väll vänta tills mamma lr pappa har vägarna förbi, eller så kanske man kan övningsköra ditt. Eller åka komunallt någon dag.





Juste måste berätta en riktigt idiotiskt sak, som vi kanske läste förut så skulle sportaffären ha utförsäljning i fredags. När jag kommer ditt så är det gjort så man inte kan se in och så står det "Utförsäljning inställd" hur kan man ställa in en utförsällning?? så nu har jag ingen användning för mitt presentkort  :(  Men det är bara å ta nya tag igen!

Kommentarer
Postat av: EllaBella

En bild på din otroligt snygga nya outfit skulle inte skada ;P

2009-03-15 @ 23:13:01
URL: http://inmydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0